Friday, April 1, 2011

Main mesej-mesej

Ni kisah anak bujang saya lagi. Masa tu nak suruh makan malam. Dia tak nak. Dia nak main pc game dulu. Disebabkan masa tu hari persekolahan, enchek suami kata tak boleh. Enchek suami pujuk lagi. Dia masuk bilik. Tak lama lepas tu ada kertas keluar dari bawah pintu bilik tu.

Yang atas tu, Aqmyl yang tulis.
Yang bawah, enchek suami balas balik.
Adik memainkan peranan sebagai posmen. Dia masukkan balik kat bawah pintu.


Dia balas semula.
Comelkan???
Masa ni, kitaorang tengah makan. Kitarang gelakkan jer.


Enchek suami balas. Games: NO.



Belajar: YES.


Sekali dia boleh balas balik, macam tulisan cina daaaa...
Enchek suami balas, macam tulisan tamil lak...
Saya dah pakat gelak2 lagi....
Last-last dia siap tulis pok pok pok, dah macam bujang lapok lak...


Yang ni, saya tak tau lah apa motip dia tulis cam ni pulak.
Saya dah tak boleh tahan.
Gelak besar saya dibuatnya.
Comelkan hero2 saya ni. Rasa macam nak geget2 jer.



2 comments:

esh said...

waaaa...so sweetttt and comell.. :D

Azryn said...

tak terpikir langsung dia nak buat cam tu. alahai anak mama....