Thursday, July 14, 2011

Kasih Yang Suci vs Nora Elena

Jenuh saya mencari.
Mula-mula tu cari guna uncle google.
Jumpa, tapi kena tunggu.
Tapi oleh sebab saya ni memang 'sabar' orangnya, saya cari secara manual.
Masuk kedai, keluar kedai.
Semua saya belek. Semua saya pegang.
Tak der.
Masih tak jumpa.
Betullah agaknya kena tunggu smpai pertengahan bulan Julai.



Tapi...itulah kan, kan memang orang selalu cakap,
usaha tangga kejayaan.
kalau dah memang rezeki saya.
Alhamdulillah.



Akhirnya saya jumpa buku Kasih Yang Suci hasil karya Meen Zulaikha.
Padahal tu masa citer Nora Elena ditayangkan @ TV3,
saya tak ketinggalan mengikuti cerita tu saban hari.
Macam biasa, sila salahkan mak dan adik saya.


Seronok layan perasaan baca novel ni.
Cuma.................
Rasanya Seth Tan dalam novel lebih romantik.
Tgk Seth Tan kat drama pon best.
Cuci mata beb...



No comments: