Monday, February 23, 2009

MC 1 hari

G klinik jumpa doc ari nie. Lemah jer badan nie. Mana xnyer...sejak kul 2 pagi tdi smpai kol 4 lebih asyik berulang alik ke tandas. Cherry berry...siap muntah2 lagi. Keracunan makanan gamaknya nie. Mula2nya tu terjaga...rasa poyot memulas2 semacam....x kan nak bersalin plak kpt...aku bukannya pegnen...bangun...tercari2 minyak angin kt tepi katil nie...lps sapu minyak yuyi cap limau hak milik anak ku itew...ehhh....leh sendawa telor lakk...lain mcm jer nie.

Aper lagi...lps tu mulalah episod back to back aku....cam nak tarik jer tilam & selimut...kalu idak tido dlm ctu, dpt tdo depan toilet tu pon dh kira elok gak ler....x yah turun naik katil.

Kejutkan gak en. Azlan kita nie, cam selalu dier tanya dh makan ubat ke lom? Lps tu dia soh makan ubat...adussss....kalu stakat bangun cuma nak tanya dh makan ubat ke lom....baik xyah cik abg weiiiii....dh aku terkebil sowang2 sambil tangan mengurut2 poyot sendirian.

Pikir punya pikir punya pikir...aku makan apa ekkk mlm tdi. Tghari mkn nasi + sayur campur jer, Mak Minah seblh umah antor semangkuk spagetti. Aku makan gak sket. Mlm...en. Azlan ajak makan kt bus-stand Jln Omar. Aku order nasi lemak. Ooooooo...agaknya aku makan sambal nasi lemak tu kot...dh sambalnya dorang curah sebanyak2 idak. Aku main belasah jer laa...akibatnya...yg merana...poyot aku nie laa. Adusssss......

Doc bagi injection sbb dier tgk aku lepak semacam jer. Untung dier x kuar surat soh refer hospital. Mau meraun aku dibuatnya kt depan dier. Tu pon aku dh cuba tepis pd awalnya bila dier ckp nak injec...tapi mengenangkan poyot aku yg memulas semacam jer nie...aku redho jer laa...nk injec...injec jer laa doc....alang2 dh sakit nie...biar sakit terus.

No comments: