Sunday, March 22, 2009

Sepetang di Kluang


Walopun keinginan utk g bercuti masih meluap2, namun mengenangkan badan yg masih lg kepenatan & keletihan, keinginan tersebut terpaksa dipendamkan dulu. Jadinya dihujung minggu ini en. Azlan telah mengajak isteri & anak2 beliau ke Kluang. Mau cari apa di Kluang? Jenjalan saja...abiskan masa di Kluang Mall.

Mmmm....kalu nak dibandingkan dgn BP Mall vs Kluang Mall nie (walopun namanya ada Mall gak kt blkgnya tu) besh lagi BP Mall. Luas pon luas, tapi kalu tempat makannya mmg Kluang Mall lg besh. Laksa Shack ado, SR ado, tp yg paling aku xleh tahan sbb Big Apple Donuts & Coffee siap bukak kat cnie. Waaaaaaaaaa......knapa xnak bukak kt BP????? Kt BP Mall setakat ada OTWC, Rengit Coffee, MK, Sushi King, Kenny Rogers, Pizza Hut, KFC. Lak tu laa nie Londan Cafe pon dh tutup, x der kt BP Mall lg. Waaaaaaaaaa...............aku nak Big Apple Donuts laaa!!!!!!!!!!

Mcm biasa laa yek...bila dh nmpak donuts (aku mmg hantu donuts, baik JCo maupon Big Apples, mmg aku xkan berpaling lg), aku nak yg nie...ehhh...tu pon sodap....aku nk yg itew....bersinar bijik mata ku ini dibuatnya. Makanya minum coffee & melantak donuts laa kami di Kluang Mall. Cuma kt luar tu panas laa beb, berpeluh2 anak aku dibuatnya.

Lepas dh memuaskan tekak, masuk Pacific jap. Sunggohpon tiap2 minggu bwk 2A masuk Pacific @ BP Mall, nampak Pacific @ Kluang Mall pon dorang nk masuk gak. Ishhhh...siap leh nak carik cik Zizul lak kt ctu...manalah ado weiii...my BIL tu keje @ Pacific BP Mall...bukannya kat Pacific Kluang Mall.

Dh kuar dr Kluang Mall, en. Azlan leh teringin lak nk minum kopi @ Stesen Keretapi Kluang. Aku wokeh jer...no problem, aku ikut jer laa kan. Punyalah ramainya orang, geleng kepala aku dibuatnya. Mmg mcm tu ker? Tapi mmg berbaloi laa sungguhpon terpaksa tunggu meja kosong, mmg besh. Roti bakar dier, perghhhhhh....wa cakap lu....besh.....terasa2 kt tekak aku nie. En. Azlan, bila nk g minum kopi & makan roti bakar kat Kluang lg?

No comments: