Saturday, April 4, 2009

Serai di Lanjut, Rompin, Pahang....Part 2

Dh leh diharap anak bujang aku nie amek gambo.
Aqmyl ler yg amek gambo nie...Aqeef tetiba jer nak interprame.
Tu yg nmpak kepala jer budak kecik tu

Mulut mungil mamat kecik 2 orang tu yg dok kecoh kejutkan mama & ayah dorang...nak ajak g mandi swimming pools. Mmg sedari smpai tdi dorang berdua tu mmg dh kecoh abis biler nmpak kolam kt bwh tu dr balkoni bilik ktorang nie. Yolah...yolah...dh cam arahan askar j****n lak dibuatnya...kena patuh dan dituruti pada ketika tu gak.


Memula tu hengat dapat ler main @ mandi manda kt tepi pantai u...mmmmm...hampehhhh....ombak mmg kuat giler...mcm kt Desaru lak rasanya biler tgk ombak dan keadaan laut camtu.


Knapa lak tonggang tebalik jer gambo aku nie???!!!...Penin kepala akak dibuatnyer... Korang tgk ler tetiba ada kambing nie tersesat...asyik dok mengembek jer...yg anak aku leh sibuk dikejornya kambing yg nampak sgt cam kebingungan...yg beshnyer lps dikejar kambing sekor tu...si Aqeef leh nanges2 lak nak cari kambing tu semula....laaaa....dier nak amek kambing tu....laaaaa.....bukan2 jer anak aku nie....



Bercanda di tepian pantai...
tgk laa anak2 aku dok sebuk kejor ombak tu....


tapak kaki penjejak badai....

No comments: