Wednesday, August 12, 2009

Cherating...oooohhh...Cherating

Jgn btulkan skrin komputer anda...

Lepas dh celebrate besday mr hubby, selang sehari lps tu our 7th wedding anniversary lak...selang sehari lps tu my besday lak. Senang kan? X perlu bimbang takut2 mr hubby lupa, takkan laa dh selang sehari cam tu pon leh lupa...kalu lupa gak mahu jer aku hempuk gitar lak. Opssss....

Mr hubby serahkan pd aku jer utk decide nak g maner. Mmg ler kalu ikutkan hati nie rasa nak g bercuti jauh2 sket...kalu ikutkan hati ler...tapi disebabkan bulan ramadan bakal menjelang 2 minggu lg...tapi dek penangan hati aku nie mcm dh xsabar nak berehat kat tepi pantai...aku pilih g cherating lak. Asyik g PD jer...busan gak kan...g PD kang nanti stay lg kt Corus Paradise lg...peberet mr hubby uk stay kat ctu...ntah aper yg syok sgt aku pon xtau ler...kalu aku, aku pilih g hotel yg terapung tu kan...nmpk mcm besh jer...

Survey punyer survey, we decide to stay @ The Legend Resort. Adik aku ada bg cadangan soh stay @ Swiss Garden (tergoda gak ngan slogan let us manju u...auwww), Holiday Villa or The Legend nie. Survey kat internet, akhirnya, aku booked The Legend. Tima kasih mak ngah atas cadangan bernas tu! lps nie kita g reramai lak k!!!




Pemandangan tepi pantai...


Dan lagi....


Sekitar The Legend


Sejuk mata memandang


Swimming pools...





Bilik pon leh tahan besar...


Cuma yg aku x leh tahan bila tengok benda nie kat balkoni bilik aku.
Potong btul laa...
Bila bukak air cond, dier punya bunyi...masyaallah....punyalah kuat
sungguhpon kat luar & dh tutup sliding door tu pon
masih leh dengar sayup2 gitew...



Pemandangan dari balkoni bilik ktorg
[sambil tahan telinga dengor bunyi benda kat atas tu bunyi...
mengong btol laa...]


Anak aku leh dok terselit kat celah tu...peace Aqeef


Muka puas hati dpt mandi laut


Yang aku lak ralit tengok ketam kecik2 nie...



Mr hubby ngan anak bujangnya...


Xtau ler aku apa kebendanya nak dibuatnya...
atau aku nie yg buta seni...


Buah hati pengarang jantung kami


Mr hubby ngan anak2 bujang lagi...kat simming pools lak


Tgh warming up...


Cuba tgk lesung pipit dier tu...gerammmmmyerrr....


Anak2 aku kat restoran makanan segera atuk angkat dorang...
Siap peluk2 lagi signboard tu yg aku x leh tahan ...


kat Teluk Cempedek. Panas giler time tu...




Sila beri laluan kepada gambor tuan umah lak.
harusss ada gak

No comments: