Tuesday, September 8, 2009

Beso dh anak aku...

Anak bujang aku nie asyik laa menghitung hari.
Dok tanya bila nak hepi besday dier.
Selain x sabar nak tiup lilin & nyanyi lagu besday,
asyik ler cakap mesti dia dpt hadiah byk & besar2
dari mama & ayah + makcik2 kesayangannya.
Mulanya nak belikan kek Ben-10, tapi lps tu dier ckp nak transformers lak.
Transormer pon transformer la...asalkan kamu bahagia.
Bila tgk anak tersenyum gembira, kita pasti akan turut gembira sama.

Kini Aqmyl Farhin dah berumur 6 tahun.
Tahun depan dh masuk darjah 1.
Masa dier mula2 sekolah tadika, balik dari daftar dier,
aku beria2 nangis kt dlm bilik. Perasaan aku bercampur baur...
Nak melepaskan anak sedikit demi sedikit mengenal dunia.
Xtau laa tahun depan masa dier mula sekolah darjah 1, aku mcmana lak?
Nanges lagi ke As? Ngeh3x...

No comments: