Sunday, September 20, 2009

Raya 2009...Part 3

Rancangnya lps Zohor nak balik kg sblh ibu mertua ku pula. Tp memandangkan sumanya...ku ulang sekali lg...semuanya dok terbongkang tido... termasuklah Cik Lili sekeluarga serta Cik Yah anak beranak...dkt2 kol 3 baru gerak. Bukannya jauh maner pon, balik Spg 5 tu jer. Kumpul kat umah Wak Amin, abg ibu mertuaku.


Kat tepi kolam ikan kepunyaan Wak Amin.
Budak berdua tu pangkat pak cik ngan anak2 aku.


Time mr hubby snap gambo yg nie,
budak yg pakai baju pink tu siap jerit2 lg.
"Mak...mak, Azam bergambo nie."
Alahai...tersentuh hati aku nie dibuatnya.


Kolam nie sbnrnya Cik Leman (adik bradik ibu mertuaku) nak bela ikan.
Baru jer siap...ikannya ngak ada lagi.
Yang bebudak nie pulak siap leh berendam lak.
Aqmyl buat2 tanya gak kt aku, nasib baik dier mndgr kata.
+ aku besarkan sket mata aku...trus senyap...x brani nak tanya2 lg.

No comments: