Wednesday, November 4, 2009

Surprise!!!!!!


Mr hubby kan baru lps buat minor surgery kat mata pada 23hb Oktober lps. Kesian mr hubby, balik dr Hospital Putra ptg Jumaat tu ngan mata yg bertutup sblh kanan. Dh mcm Pirate of Carribean lat saya tgk. ~~ Ohhhh....Captain Jack Sparrow!!!! ~~ Seminggu gak en. Azlan berehat jer kat umah.

So, dlm pada dier berehat kat umah, saya telah berkomplot ngan Lina
buat kali ke-2 ntuk men-surprisekan en. Azlan. Asyik berbalas email & sms dgn beliau utk menjayakan agenda ini. Sungguhpun terpaksa delay 1 hari atas sbb yg tidak dielakkan [Lina, ai kan understanding orgnyer...ceh3x], saya amat berpuas hati dengan hasil kerja beliau. Hasilnya, cuppies yg sexy mexy tu menjadi rebutan mengalahkan pisang goreng panas.

Saya siap hantar sms pd beliau mlm tu minta agar beliau cpt2 update gambor cuppies tersebut dlm blog sbb saya sedey x dpt tgk cuppies "special theme" itu. Mr hubby smpai x sempat nak amek gambor!!! Officemate mr hubby
siap jeles "knapa la bini aku xpernah buat camni?" smpai mintak kotak tu, nk bwk balik tunjuk kt bini. Kenyang laa mr hubby bila org cakap cam tu.


Cuppies 2 kotak nie utk mkn2 kat umah
1 set : Moist Choc Flavour + Choc ganache topping


1 set lagi: Lemon Cheese Flavour + cream cheese frosting



No comments: