Monday, August 2, 2010

Berbalas-balas pula

Selang sehari lepas hari ulangtahun kelahiran enchek Azlan, kami sambut ulangtahun perkahwinan pula. Mulanya ingat nak kluar makan tengahari, tapi dia kata tak boleh, opis tak der orang. Hmmmm...jawapan standard.

Tapi....rupa-rupanya dalam diam-diam, enchek Azlan sudah ada perancangan beliau sendiri. Kononnya nak buat kejutan juga. Wahhhh....macam berbalas-balas pantun lak dibuatnya. Malam tu masa nak simpan barang dalam peti ais...haaaaaaaa...tengok-tengok ada kotak SR. Dia balas balik.....


Terima kasih laaa enchek Azlan. Walaupun saya sedar yang saya ni "hangin" orangnya,... walaupun saya setakat tukang masak amatur... walaupun saya sekarang ni dah pandai membebel... walaupun saya itu...walaupun saya ini...enchek Azlan sentiasa berada di sisi.

Happy 8th Anniversary!
May we be together ever after. Love you forever.

No comments: