Tuesday, February 16, 2010

Ahli muzik???? Pantang datuk nenek aku.....

Suami saya memang "pandai" bermain gitar. Ini memang tidak boleh saya nafikan. Bukan semua orang diberi ada kelebihan sedemikian kan? Gifted.

Gambar-gambar ni semuanya macam biasalah saya cilok daripada folder en. Azlan. ~~~Shhhhhhhhh~~~ Diambil ketika beliau & the gang berkhemah di Taman Negeri Endau-Rompin yang lepas. Lihat sajalah aksi beliau bersama antara koleksi gitar miliknya. Dah dapat anggota kumpulan nampaknya.


Anggota kumpulan gitar rancaknya...
Ketua dah tentu duduk kat dalam khemah...
Anak murid duduk kat luar ok...


Mendapat perhatian nampaknya...


Tgh tuning gitar ke bang?
Cari kod gamaknya....


Lihat saja aksi beliau....


Ntah lagu apa laa di mainkannya...
Layan perasaan nampak mamat yang pakai baju biru tu...


Inilah muka mamat poyo yang nampak macam bagus jer main gitar...
Tapi... dialah chenta hati saya....
~~~tetiba jer~~~


Balik dari perkhemahan inilah siap ada 2-3 orang rakan beliau yang mahu menuntut ilmu pergitaran. Boleh dikatakan seminggu sekali beranda rumah menjadi tempat mereka dok kruang krang kung krang main gitar. Kekadang tu ok laaa....kekadang tu ke laut gak dengarnya. Hahahahahahahaha....~~~ampun kami penunggu gua...ampunkan kami penunggu gua~~~....

3 comments:

esh said...

hehehehe....grennggg...grenggg.....
kem salam sama itu en azlan yek :D

Azryn said...

senang jer aku Lya, kalu aku request apa2 dier xmoh nak layan...aku gertak jer...kalau saya hempuk jer gitar nie amacam?

cc said...

cayalahhh en.azlan!!!

(tumfang vangga)

tetiba sgt..hahahaa