Saturday, March 27, 2010

Mengomel...Part 1

Ingat tak yang saya pernah tulis kat sini pasal ada yang kawan-kawan en. Azlan yang berminat nak menuntut ilmu pergitaran dengan dia kan? Boleh dikatakan seminggu sekali ada 1-2 orang ahli kugiran dia yang datang dok grengggg grengggg kat beranda rumah ni.

Oklah...saya tak kisah bab yang tu. Setakat nak buat air kopi atau nescafe kira tiada masalah. Kalu ada kudapan, saya angkatkan sekali. Kelas muzik dah habis nanti, pandai-pandailah en. Azlan yer...

Tapi masalahnya yang saya kisahkan nie sebab adalah anak murid dia yang boleh dikatakan tiap kali datang belajar muzik, bawak sekali anak isteri. Kadang-kadang tu siap ngan anak-anak sedara dia sekali diangkutnya. Parah ni...

Takkanlah saya ni zalim sangat tak layan tetamu yang datang bertandang kan. Ehhh...penat jer saya belajar subjek Adab [kini lebih dikenali sebagai Akhlak] kat sekolah agama dulu. Jadi dah tentunya saya melayan tetamu suami saya dengan sebaik mungkin. Tetamu suami tetamu saya jugak kannn..

Tapi kalau setakat sekali dua tu, masih tak mengapa...tapi kalau dah saban, minggu macam mana? Kelas muzik yang suami saya adakan tu ~~~sila jgn muntah darah~~~ dah ler santak sampai kul 11-12 malam. Bengang ni....

1 comment:

esh said...

dah tahap dewa 8 si abe ko tu! :P

bincang la molek2 dgn cik abe. he needs to see & try to understand from your perspective.