Wednesday, March 10, 2010

Majlis Kahwin sepupu sepapat

Majlis kahwin ni sebenarnya dah berlangsung di Pontian pada 26.02.2010 yang lalu. Namun tiba-tiba pula kamera saya 'merajuk', seakan mencari pasal dengan saya, jadi saya terpaksa buat muka seposen sekejap, minta ihsan dari pengantin untuk meletakkan gambar perkahwinan mereka di sini.

Bapa kepada pengantin perempuan sebenarnya meninggal dunia lebih kurang 2 minggu lepas, jadi majlis perkahwinan ini diadakan dalam keadaan yg cukup sederhana demi menghormati arwah. Tiada kompang. Tiada sanding. Kedatangan kami dari pihak lelaki terus ke meja makan beradap. Makan...makan...makan. Potong kek. Bergambar dengan pengantin di pelamin. Itu sahaja. Tapi bagi saya itu pun sudah memadai. Cukup meriah bagi saya.


~~~ Adi, Akim, Zura & Leha ~~~
Adi & Akim = Abang & adik
Adi & Leha = Suami isteri
Akim& Zura = Suami isteri
Adi & Zura = Adik ipar / Abg ipar
Akim & Leha = Akak ipar / adik ipar
Leha & Zura = Beras Biras



~~~ Keluarga Wak Sanin dari Batu Pahat ~~~
Kitaorang laa tu...
Cuma musykil jappp....Wak Sanin nyer mana????


~~~ Rombongan kami dari pihak lelaki ~~~


~~~ Keluarga Cik Mang & Mak Ana ~~~
Minggu depan majlis bertandang kat Muorrr pula.
Menyambut menantu 2 sekaligus....
Jumpa kami di sanaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......................

No comments: