Tuesday, July 6, 2010

Liputan penuh...Majlis Nikah

Lepas solat Jumaat, hujan turun lebat sungguh. Lengkap dengan kilat & guruh sekali. Alhamdulillah, masa rombongan pihak lelaki dah nak sampai tu, hujan berhenti terus. Cuaca pun elok jer. Memang hujan rahmat bak kata orang. Kalu kata saya, ni hujan pengantin...


~~~Senyum jer pengantin. Mata tu sila kawal sket k...jgn asyik nak terkelip2.~~~


~~~Adik ipar saya yang saya lihat begitu 'cool' sekali.
Senyum memanjang.
Dia yang jalan depan sekali.~~~


~~~Ni masa tandatangan borang2 semua.
Cantik baju nikah dia ni kan?~~~



~~~Rombongan pihak lelaki.
Hantaran yang berwarna coklat tu dari pihak perempuan.
Yang berwarna merah jambu tu pulak dari pihak lelaki.~~~


~~~Masih dengan muka 'cool' beliau.~~~


~~~Masa jurunikah tu baca khutbah nikah, adik ipar saya sempat buat lawak lagi.
Jurunikah tu sebut laa rukun nikah tu semua.
Bila ditanya betul ke itu pengantin perempuannya, dia siap toleh.
Tengok betul ke idak.
Lepas tu siap leh cakap lagi, lain muka kena solek.
Semua dok gelakkan dia.

Ehhh mamat ni...tak takut?
Cuba tengok juru nikah tu....~~~


~~~Saat ijab kabul~~~

Alhamdulillah, dengan sekali lafaz, sahlah sudah adik saya,
Seri Hajar menjadi isteri kepada Mohamad Arief bin Mahjom.~~~


~~~Dari sudut lain~~~


~~~Membatalkan air sembahyang~~~


~~~Hadiah~~~


~~~Solat sunat~~

No comments: