Monday, July 5, 2010

Masa Nikah :) Seri & Mohd Arief


Biar betul baru nak letak gambar?
Tapi ada saya kisah....Blog saya.
Oh yaa...gambar banyak lagi yer...
mata saya yang berpinar-pinar nak pilih yang mana satu...
semuanya cantik-cantik belaka...
~~~statement tidak sedar diri~~~




Inilah pengantinnya, adik saya ni.
Cantik kan???
Mcm saya...



Ini lah adik ipar saya.
Dia lak yang jalan depan sekali, gayanya lebih kepada ketua rombongan.
Muka releks jer.



Bak memulakan majlis.
Dia sendiri yang jadi jurucakap.


Menyerahkan duit mas kahwin.
RM22.50


Majlis berinai ni dibuat pada sebelah malam.
Macam biasa, siap ngan kompangnya sekali.
Meriah!!!


Berinai


Sekeluarga




Pengantin bersama ibu bapa kedua belah pihak


Pengantin baru...
Seri Hajar binti Sanin & Mohd Arief bin Mahjom


Gambar yang paling saya suka....
Comel jer pengantin ni....

:



:


:


:


:


:


:

Comelkan???



1 comment:

dina diana said...

sy knal mereka berdua..=)