Friday, October 10, 2008

Majlis pernikahan Azlina & Mohd Fauzi

Alhamdulillah...akhirnya Lina (2pupu aku...) dipertemukan jodohnya dgn Mohd Fauzi yg berasal dr Segamat nie. Psgn mempelai nie slamat dinikahkan di rumah Hj Abdullah & Hjh Hamidah lepas solat Isyak tdi.

2A xikut pon mlm nie....dorg berdua mak aku dh "pos" ke umah my MIL ptg tdi. Semenjak aku x anto Aqeef g umah baby sitter, dorang berdua mak aku yg jaga. Itupon kalu xdtg hangin nk g umah Atok Adam. Kalu dg hangin nk g, kenalah Atok Sanin dier nie g anto ke umah my PIL lak. Mak aku nk g rewang, jd dia anto 2A tghari tdi. Balik keje, hubby tepon tanya 2A nie tdo x ptg tdi, my MIL ckp dorg xtdo, asyik main jer. Hmmm...en. Azlan ckp ngan aku, xyah bwk dorg ber2 laa, dorg tu kalu xtdo kang hangin smcm jer...xleh nk buat keje kt umah org nanti ( alasan jer tu).

Meriah ler majlis mlm tu. Lps nikah ader majlis berinai lak. Siap ngan kompang mlm2 buta tu. Johorean laa katakan. Agaknya perasaan sedih, gembira & lega bercampur baur dlm hati Hj Dollah & Hjh Hamidah nie gamaknya biler sorg anak pompuan mereka dh selamat dinikahkan. Insyallah...tahun depan giliran Soraya lak (adik Lina) naik pelamin.

No comments: