Sunday, December 14, 2008

Adussss...sakitnya....

Ada jemputan ari nie...mak dh wakilkan aku g jemputan tu...pepagi lg aku dh cakap ngan hubby...nanti tghari kita g jemputan...hubby pon diam jer...kalu diam tu tandanya dier setuju...lps bekpes macam biasa la xtvt ktorg, dok lepak dpn tv...hujan lak tu...syok jer tergolek cam tu...

Tghari tu, Aqeef siap sound aku, mama...lapo...alamak...aku pon siap2...kejutkan hubby...g jemputan. Ujan lak masa tu...memori daun pisang laaaa gamaknya...time nak tutup payung tu lak aku leh x perasan ader ntah lebah ker...penyegat ker...dh melekat kt payung tu...skali itu serangga udah berkenan kt tangan sblh kiri ku itewww...apa lagi...kena sengat ler...trus berbintat jer tapak tangan aku...masa kt umah pengantin lg dh mula gatal2...kontrol lagi...bila balik lagi gatal...adusss....trus bengkak jer tangan aku...montok2 jadinya jari2 aku yg sblm nie bukan main halus lagi (statement perasan nie...)

Hubby dh offer nk bwk g klinik...aku rasa cam leh handle lagi...takut nak g yg sbnornya...aparaaaa...g klinik pon takut...

No comments: