Saturday, December 13, 2008

Bowingggggg....

Bangun awal gak...tutup lampu...bukak tv...tgk berita...leps tu aku lak buat berita...Aqmyl bangun awal gak...tapi dia lekss jer ngadap PS sowang2...Aqeef blom bangun lagi...agenda aku ari nie nak merehat2kan diri jer...syok gak time laki x der nie...leh tgk tv tanpa perlu berebut channel...leh ngadap pc tanpa gangguan...bagus gak ekkk....

walaupon mmg ari utk aku bermalas2an...2A siap xnak tdo lak siang tu...asyik memain jer...ptg baru aku masak beria2...kt dapor, budak berdua tu laa yg sibuk...main air sampai basah lantai...aku terjerit2 gak marah..bukannya apa..kang dh jatuh saper yg susah...aku gak...wooooiiiii...dah ler tu...abis lak air tu nannti.....

Budget hubby sampai dlm kul 9, tunggu punya tunggu skali dier smpai dah kul 11 lebih. 2A mmg dh tdo sejak awal lagi. Lepak dpn tv sambil dengar hubby citer pasal tournament futsal 2008 @ Sports Planet, Subang Grand. Hubby ckp, x-bf aku pon ada gak tdi. Dia main utk team mana ntah. Saja laa nak buat aku sakit ati tu...menciiiiii....

No comments: