Sunday, December 28, 2008

Toys Aqmyl

Anak bujang aku nie mmg minat dier lain skit. Pistol + senapang + combat mmg lah minat dier sejak kecil lg.Dier punya koleksi pistol & senapang dier ntah dh brapa byk gamaknya. Dr yg sekecil2nya , semurah2nya sampai lah yg besar gedabak & semahal2nya pon ada. Beli…main2…rosak…merengek nak minta yg baru.

Bakul besar separas pinggang aku nie dh sarat ngan mainan dier. Tu blom lg yg aku simpan dlm beg2 plastik kat dlm stor. Jenuh gak melayan kerenah bujang sorang nie. Mak aku bila tgk si Aqmyl asyik main perang2 ngan Aqeef, slalu nyebut, “tu ler ko masa ngandung dulu suka tgk Brid. Jen. Jamil Khir, kan anaknya dah ngikut”. Hmm..mmg ler masa ngandungkan si Aqmyl nie dulu aku suka tgk Jamil Khir nie, masa tu dier nie slalu kuar kt dlm Forum Perdana TV1.

Nie lak koleksi terbaru mainan Aqmyl. Dh ada 2 set, asyik jer dier buat. Mmg khusyuk dier ngadap, kekadang ngan hubby, kalu adik2 aku balik dorang pon jadi mangsa gak. Bila dier dh siap, ngan bangganya dier soh aku tgk. Kreatif gak mamat nie. Xkisah ler nak main aper pon, as long dier happy, aku pon happy gak. Haaa….dh main tu jgn lupa kemas balik tau. Kang mama marah kuat2 baru tau….

Mcm kt bengkel ekk...

Semacam jer kalu tgk lelama...
Yg nie hubby ader tolong skit

Tadaaa....
Bandar "Kami"




No comments: