Sunday, January 18, 2009

AJL 23

Time tgk AJL 23 mlm tu, aku ckp kt en. Azlan, kalu x Faizal Tahir mesti MUH yg menang AJL mlm nie. En. Azlan ckp, MUH nie kalu menang kategori mungkin kottt...tapi utk menang AJL harapan kureng, Faizal Tahir lg beshhhh.

Haaaaa kooo....biler diumumkan MUH menang AJL 23 mlm tu aku bersorak sakan ler....yessssssss.......MUH menang!!!!! cayaaaalaahhhhh!!!!! Congrats MUH!!!!!!

Meet Uncle Hussain - Lagu Untukmu
Tiada bintang
Dapat menerangkan hati yang telah dicela
Bagai ku lumpuh tak mampu berdiri
Aku tetap begini
takkan berubah kerna Aku tetap aku dan alur hidup mu bukanlah aku
Guna hati akal dan fikiranku
Berbeza engkau dan juga aku
Dua hati yang tak mungkin bersatu
Adakah aku
Hanya boneka yang sering engkau mainkan Yang dikawal oleh jari jarimu
Ku punya hati dan perasaan
Pernahkah engkau fikirkan
Cukuplah cukup oh cukuplah
Guna hati akal dan fikiranmu
Berbeza engkau dan juga aku
Dua hati yang tak mungkin bersatu Tak faham tak tahan
Sabarku tak tertahan
Melayan sikapmu perawan Berbeza berbeza
Kau dan aku berbeza
Kita memang tak serupa Bebaskan bebaskan
Ku ingin dilepaskan
Kita tidak sehaluan Cukuplah sudahlah
Sampai disini sahaja
Hubungan kita berdua

No comments: