Sunday, January 25, 2009

Jemputan @ Felda Kahang Barat

En Azlan ajak g jemputan kawan dier @ Felda Kahang Barat, Kluang. Dh hubby ajak g kan, ikut jer laaa...kang hubby x ajak, tergedik2 lak nk ikut. Yg hero berdua tu dh g BP Mall ngan makcik2nya kul 10 lebih tdi. Happy banget lerrr dpt habiskan duit mama & ayah dier kt BP Mall tu nanti. Aku dh pesan kt adik aku yg kol 12 nanti doh tunggu kt depan pintu masuk BP Mall nak amek bebudak berdua tu.

Kalu xder g jemputan @ Kluang ari nie, maunyer aku ajak en Azlan g Tanjung Piai. Dr minggu lps lagi Yan dh ajak, mana ngan dier punya sms laa, pesan kt facebook lg, yg aku leh buat donno jer. Dia ajak g makan seafood kt sana. Masa kenduri kt umah dier mlm tadi, dia tanya lg. Rombongan cik Kiah ropa2nya...dr cnie ada 5 bijik kete. Tapi memandangkan hubby ajak g jemputan terpaksalah aku lupakan ajakan si Yan nie. Next time ajak aku lg yer Yan...


Norajuita & Rozaidi


Sesi menepung tawar pengantin


Hantaran dr pihak lelaki




Balik dr umah pengantin tu, hubby ajak g Kluang Mall. Jalan jammed lak time tu. Ditambah lagi ngan ktorg yg "mahir" bonar ngan jln2 kt Kluang nie, jenuh ler gamaknya. Dh tu btul2 smpai kt Kluang Mall, si Aqeef leh lak muntah. Lps dh bersihkan muntah dier, hubby ckp x jadi lak, ajak balik jer. Hmmmmm.....balik balik lah. Odw balik tu Aqeef muntah lagi. Adusss....kenapa lak ngan anak aku nie?????

No comments: