Sunday, January 4, 2009

Badang Moden maaa...

Pokok kelapa nie mmg dh lama gak kena racun ngan bapak aku. Mmg tinggal batang dier jer, walaupon nampaknya dh reput tapi masih ngak mau tumbang lg. Masa aku tgh buang sampah kt belakang ari tu, tetiba hubby dtg bwk parang, di takik2 nya batang kelapa tu. Nak tunggu tumbang sendiri ntah bila gamaknya, kena tebang ler nampak gayanya. Aku tgk jer laa, nk tolong camner ekk.


Lps di tetak2nya, digoyang2 nya pulak. X moh tumbang lg.




Tetak lg…goyang2 kan lagi.

Yg aku lek jer tgk dier buat cam tu. Nk jadi Badang ker laki aku nie? Time dier goyang2kan batang kelapa tu mmg dah ada tokoh cam Badang Moden.

Lps 2-3 kali buat cam tu…buppppp…menyembah bumi gak batang kelapa tu…terror gak laki aku nie, nmpak jer badan sekeping tapi kira hebat gak sbb dgn jayanya dapat menumbangkan batang kelapa reput tu sorang diri. Hehehehehe….bravo…..

Pokok tumbang!!!! lari weiii...lariiiiii




No comments: