Saturday, January 24, 2009

Menjadikkk....

Apam Marmar

Mak xder ari nie sbb g amek Ira @ Kem PLKN Desaru. Kebetulannya lak mlm nie lps solat Isyak nanti jiran seblh umah nie, Mak Minah ada buat kenduri. Mak dh pesan soh aku buat kuih utk bagi kt Mak Minah nanti. Aku pon mmg dh plan nak buatkan Apam Marmar nie nak bg kt dier. Apam nie aku blaja buat ngan maklang yg femes seantero alam maya nie. Thanks maklang sbb sudi berkongsi resipi kuih yg sodap nie...

Kebetulannya hubby ku iteww ada kt umah. So thank a lot to my dear hubby sbb tolong tgkkan 2A tghari tu. Cayanggg dier....

Aku mmg dh beberapa kali dok try buat apam nie sblm nie. Mmg family aku suka makan laa terutamanya adik2 aku. Tapi nie percubaan pertama utk kasi kt org lain. Alhamdulillah...menjadik apam aku tghari tu. Tgk laa hasilnya di atas tu....sukses!!! sukses!!!

No comments: