Sunday, January 25, 2009

Toys lagikkkk????

Toys lagik ker Aqmyl????

Sejak mlm tdi lg Aqmyl dh ngajak adik aku g BP Mall. Dier kan siap leh mintak duit kt aku ngan hubby:

Aqmyl: Mama, nanti kan bagi Aqmyl duit tau. Myl nk g BP Mall ngan Mak Ngah.

Aku: Myl mana ada duit?

Aqmyl: Mama kasi laa nanti. Myl nak duit warna merah tau. Myl nak 2-3 keping tau.

Sabor jer laa aku ngan anak bujang aku nie. Dh pandai nak mintak duit lak. Pepagi lagi dh bangun pagi tu, trus g kejutkan adik2 aku. Yg dorang nie ingatkan ntah dh kul 9-10 pg, ropa2nya baru kul 8 lebih. Nak buek camno...dh janji ngan budak tu.

Tghari tu hubby ajak g jemputan kt Felda Kahang Barat, Kluang. So budak 2A tu adik2 bwk g BP Mall dulu, sementara aku ngan hubby bersiap2. Dh janji nak amek 2A tu ctu kul 12 nanti. Dlm kete dier bebel lak sbb mainan yg baru tu adik aku terbawak balik. Hangin jer dier, siap ckp nak tumbuk adik aku sorang sekali bila dier balik nanti.

No comments: